[Direcció] Actualització d’informació

Canvi d’equip directiu i nous caps d’estudis:

El passat 19 de novembre va prendre possessió l’actual equip directiu de l’Escola format per part de l’equip anterior, per donar continuïtat a algunes de les tasques, però també amb noves incorporacions. Els noms i els correus electrònics del nou equip directiu es poden consultar mitjançant el següent enllaç.

En concret, els caps d’estudis de les titulacions de grau, màster i doctorat, amb els que heu de contactar a partir d’ara en cas que sigui necessari són:

Sotsdirector i cap d’estudis dels Graus de l’Àmbit de l’Enginyeria Civil

Daniel FERNÁNDEZ GARCÍA

Correu electrònic: capestudis.ambitcivil.camins@upc.edu

Sotsdirector i cap d’estudis del Grau en Ciències i Tecnologies del Mar i cap d’estudis del Grau en Enginyeria Ambiental

César MÖSSO ARANDA

Correu electrònic:

capestudis.gcitm.camins@upc.edu

capestudis.gea.camins@upc.edu

Sotsdirector d’estudis de Màster i cap d’estudis del Màster en Enginyeria de Camins, Canals i Ports

Francesc SORIGUERA MARTÍ

Correu electrònic: subdirector.master.camins@upc.edu

Sotsdirector d’estudis de Doctorat i coordinador del Programa de Doctorat en Enginyeria Civil

Miguel CERVERA RUIZ

Correu electrònic: subdirector.doctorat.camins@upc.edu

Situació docent:

Com ja us hem anat informant prèviament, la Universitat Politècnica de Catalunya, i l’Escola de Camins en particular,  apostem clarament per les classes presencials, tot i que la situació sociosanitària actual exigeix que, fins a nou avís, les classes es mantinguin en format no presencial.

La totalitat de les universitats catalanes estem intentant recuperar la presencialitat o semipresencialitat el més aviat possible, ja que vam adaptar les aules perquè es pugui fer l’activitat de manera segura. No obstant això, aquesta decisió no depèn de nosaltres.

Avui, però, hem rebut una mala notícia per part de la Consellera de Salut, al informar que degut a l’evolució de casos Covid, el proper dilluns no es canviarà a fase 2 tal i com inicialment havia previst el pla d’Obertura progressiva d’activitats del Procicat. Això no afecta directament a les activitats que teníem programades, perquè les universitats seguien igual a totes les fases previstes fins nou avís.

En uns dies us donarem més informació específica relativa als exàmens de final de quatrimestre.

La DAEC:

El passat 25 de novembre es va celebrar el ple de la DAEC i es va procedir a la elecció del nou Delegat de Centre, en substitució de la Sara Tamames, a la que aprofitem per agrair la feina feta pel be de l’estudiantat i de tota l’Escola.

Avui s’han fet definitius els resultats de les eleccions i aprofitem per informar-vos que la persona escollida com a Delegat de Centre és l’Oriol Barbosa i Llauet. A qui felicitem, donem la benvinguda i agraïm la seva voluntat de dedicar part del seu temps a aquesta tasca.

Com ja sabeu molts de vosaltres la Delegació d’Alumnes de l’Escola de Camins defensa els vostres drets com a estudiants i vetlla per aconseguir una millor Escola, a més d’encarregar-se d’organitzar activitats (quan les condicions on permeten).

Els càrrecs electes de la delegació són:

– Oriol Barbosa i Llauet (delegat de centre)

– Paula del Río Fernández (secretària)

– Pol Franganillo Vallejo (tresorer)

Us animem a contactar amb els vostres delegats i col·laborar amb les activitats de la DAEC.

També volem recordar, a tot l’alumnat de 1er curs de totes les titulacions de l’Escola de Camins, que teniu assignat a un/a professor/a com tutor/a, amb el que podeu contactar per consultar qualsevol dubte, inquietud i sempre que ho estimeu oportú.

Biblioteca

La biblioteca BRGF obrirà els dies lectius de 8:30 a 18 h i els dies 28, 29 i 30 DES de 10 a 18 h, el dia 31 DES de 10 a 14 h i els dies 4 i 5 GEN de 10 a 18 h.

I, si l’evolució de la pandèmia i les mesures de protecció associades no obliguen a una altra cosa, aquest horari es mantindrà fins el període pre-exàmens, en el qual és previst que tornem a un horari de 9 a 21 h.

Recordeu que per fer us de la Biblioteca cal fer una reserva prèvia en franges d’unes 3 hores cadascuna.

Els horaris i els links a les reserves es poden consultar mitjançant el següent enllaç:

Volem aprofitar per agrair al personal de biblioteques l’esforç per oferir aquest servei més ampli, que és de gran ajuda a la major part de l’alumnat.

Portal COVID

Per acabar, recordeu que vam habilitar a la web de l’Escola el portal Covid, on podeu trobar tota la informació sobre mesures i regles de funcionament:

Sabem que aquesta situació és complicada per a tothom, però hem de seguir mantenint el màxim d’alerta i de responsabilitat, sense poder visualitzar un retorn a la total normalitat a curt termini.

Ben cordialment,

Esther REAL SALADRIGAS
Directora de l’Escola de Camins

Daniel FERNÁNDEZ GARCIA