[25N] Contra les violències masclistes ni un pas enrere

Avui 25 de novembre, Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, volem dir PROU! Les violències i discriminacions que vivim, formen part del nostre dia a dia sent invisibilitzades per tota la societat cisheteropatraiarcal que envolta i perdura a la nostra Escola. Poc a poc aquestes discriminacions i desigualtats sembla que van perdent força gràcies a l’apoderament de totes aquelles dones que pioneres, han fet el pas endavant i ens han donat força a totes. En aquest cas volem agrair el se pas a l’Esther Real Saladrigas, la primera zona directora de la nostra escola. Tot i aquest fet, no podem descansar, ens queda molta feina per poder arribar a ser una societat feminista amb una igualtat efectiva on les violències verbals i els micromasclismes deixin de ser quelcom freqüent.