BECA MINISTERI CURS 2024/2025

Que no et passi per alt!!!! Fins al 10 de maig pots demanar la Beca del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports pel pròxim curs 2024/2025.

Aquest any com a novetat han augmentat els llindars de la renda en un 5%.

Qui pot demanar la beca?

• Curs d’accés a la universitat per a més grans de 25 anys (impartit per universitats públiques)
  • Ensenyaments universitaris per a títols de grau i de màster. Estan inclosos:
    • estudis de grau i màster en centres universitaris de la Defensa i de la Guàrdia Civil,
    • crèdits complementaris o complements de formació per accedir o obtenir el títol de màster o grau.

Quants diners pots rebre per la teva beca?

La beca és la suma de diferents components: BECA= QUANTITAT FIXA + QUANTITAT VARIABLE

Si compleixes tots els requisits (generals, econòmics i acadèmics), pots aconseguir la suma de totes les quantitats que t’expliquem a continuació:

Has de tenir en compte el següent:

• El preu per crèdit serà el preu oficial que es fixi el curs 2024/2025 per als serveis acadèmics en funció de les diferents titulacions i universitats.
  • La beca no cobreix les segones ni posteriors matrícules: només el preu dels crèdits en què et matricules per primera vegada.
  • Només cobreix els crèdits mínims exigits per assolir la titulació.

Adjuntem l’enllaç per poder fer la inscripció: https://www.educacionyfp.gob.es/servicios-al-ciudadano/catalogo/estudiantes/becas-ayudas/para-estudiar/universidad/grado/becas-generales-universitarias.html

0 0 votes
Article Rating