Jornades d'Escola 11 d'Abril 2018

[ATENCIÓ: INSCRIPCIONS TANCADES] El proper 11 d'abril, se celebraran les Jornades d'Escola, aquest any amb un nou format!
Jornades d'Escola 11 d'Abril 2018

Les Jornades d’Escola és un espai de trobada entre diversos agents de l’àmbit de les titulacions que s’imparteixen a l’Escola de Camins. Aquest any, la DAEC ha organitzat un programa diferent per facilitar el contacte entre diferents sectors de l'enginyeria civil i la construcció amb els estudiants de l'Escola.

Durant el matí, es podrà participar en una de les 4 sortides que s'han organitzat a diferents instal·lacions ubicades en diferents punts del territori català. Les visites programades són:

• Complex industrial Plana del Corb
  • Tuneladora Metro L9
  • Embassament de l'Albagès
  • Centre Operatiu de Rubí dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya

Durant el matí també es podrà participar en el taller de Dobooku i a la tarda al de Camins Makers. En aquests tallers es desenvoluparan diversos projectes de la mà de professionals de l'enginyeria civil i d'arquitectura.

Les inscripcions ja estan obertes!! No us perdeu aquesta gran oportunitat i feu la vostra inscripció a les activitats a l'enllaç següent: https://goo.gl/ghXXje

Us hi esperem!