Becaris DAEC 16-17 Q2

CONVOCATÒRIA OBERTA. La Delegació obre el procés d'elecció dels becaris del segon quadrimestre. Hi ha tres beques amb tres objectius diferenciats: Becari d'Atenció, Becari de web i Becari d'Ordinador.

Cada curs el Consell de l'Estudiantat destina una part del seu pressupost per a contractar estudiants que facin de becaris de suport de l'activitat de les Delegacions. Les beques seran de tres mesos: de l'1 de març al 31 de maig. La convocatòria de beques es fa a través de la plataforma de la upc: https://millot.upc.edu/CONV/indexBeques/beaList i el termini acaba el divendres 3 de febrer i les entrevistes es realitzaran la setmana del 30/01.

En el cas de la Delegació d'Alumnes de l'Escola de Camins, aquest quadrimestre s'obren tres beques amb tres finalitats molt diferents:

BECARI D'ATENCIÓ - codi 646

L'objectiu és assegurar unes hores d'atenció al despatx fixes on s'assegura als estudiants que podran acudir-hi tant a resoldre dubtes com a fer ús dels diversos serveis de la DAEC, com el préstec d'apunts, el lloguer de material de geològiques, etc. Alhora, el becari podrà fer de suport de la organització de les activitats de la Delegació.

• Condicions: beca de 12,5h setmanals. Presencial. L'horari es pacta abans de començar la beca i es pot modificar puntualment per exàmens i altres eventualitats. Import mensual: 295,88€ (cal descomptar IRPF i cotització).
  • Requisits: cal que sigui un estudiant de l'Escola de Camins. Es valorarà la disponibilitat horària, així com coneixements de llengües estrangeres (en especial l'Anglès) i els coneixements de programació, software d'enginyeria, experiència en xarxes socials i paquet office. Es valorarà positivament l'experiència en associacions de l'entorn camins i coneixements de l'activitat de la representació estudiantil. Cal enviar el Currículum Vitae a la Delegació: daec.camins@upc.edu.

BECARI DE WEB - 645

Aquesta beca està pensada per a re-organitzar i actualitzar la pàgina web de la Delegació. Els webs de la UPC funcionen amb l'entorn genweb, tot i que la base és html. La finalitat és obtenir una pàgina web més intuïtiva, on els continguts siguin més fàcils de trobar i fer-la més estètica. Alhora, cal que es mantingui actualitzada, millorant-ne el contingut i afavorint un bon arxiu de la documentació pública de la Delegació.

• Condicions: beca de 10h setmanals. Horari flexible i, tot i que es disposa de l'entorn adequat a la Delegació, no ha de ser necessàriament presencial. Import mensual: 236,7€ (cal descomptar IRPF i cotització).
  • Requisits: cal que sigui un estudiant de l'Escola de Camins. Són recomanables coneixements en programació (html) o haver treballat prèviament amb l'entorn genweb. És imprescindible un alt nivell de comunicació escrita en castellà i català. Es valorarà l'experiència en xarxes socials i office avançat i l'experiència en associacions de l'entorn camins i coneixements de l'activitat de la representació estudiantil. Cal enviar el Currículum Vitae a la Delegació: daec.camins@upc.edu.

BECARI D'ORDINADOR - codi 644

Aquest segon quadrimestre, la Delegació posa en marxa el servei d'ús de l'ordinador de projectes del despatx. En aquest equip hi ha gran part dels programes que es fan servir durant les titulacions de l'Escola i alguns altres (R, Matlab, Hec-Ras, AutoCAD, Indesign,...) per a que tots els alumnes i associacions que ho necessitin puguin usar-los. Aquesta beca estarà destinada a la gestió de l'ús de l'ordinador per part dels alumnes.

• Condicions: beca de 5h setmanals. Horari a determinar. Import mensual: 118,35€ (cal descomptar IRPF i cotització).
  • Requisits: cal que sigui un estudiant de l'Escola de Camins. Es recomana el coneixement de divers programari específic de les titulacions de l'Escola: AutoCAD, ArcMaps, R, HecRAS, GID, Matlab,... Es valoraran coneixements de programació, així com de llengües estrangeres i la participació en associacions de l'entorn camins i el coneixement de l'activitat de la representació estudiantil. Cal enviar el Currículum Vitae a la Delegació: daec.camins@upc.edu.

T'ha quedat algun dubte?