Programa del curs 2017-2018

El proper dimecres 18 d'Abril és el Dia Cultural! Vine a la Festa de Camins! No us perdeu un dia molt intens amb xocolatada, les cucanyes amb diferents associacions de l'Escola, la cervesa i la música en directe! Recordeu, us esperem el 18 d'abril a la Plaça de Camins del Campus Nord!

Programació

Horari Activitat

Xocolatada

Comencem des de ben aviat al matí amb xocolata i melindros! Agafem forces pel Dia Cultural!

Cucanyes

Participa al concurs de cucanyes amb diferents associacions de l'Escola de Camins i de la UPC.

Flams

Llançament de flams per parelles. Apunta bé o prepara't per embrutar-te i menjar molt flam!

Ponts

Tradicional concurs de ponts fets amb fils i canyetes. Aguantarà el pont? Qui sumarà punts a l'assignatura de ponts?

Concerts

Actuació de 3 grups de música: Mokulua, Els Bucaneros i Mimadsound's

20h Cloenda

Cucanyes

Les cucanyes són un seguit de proves que organitzen diferents associacions de l'Escola i de la UPC. Podeu participar-hi en grups de 4 persones per obtenir la màxima puntuació en cadascuna de les activitats. L'equip que tingui més puntuació guanyarà un premi sorpresa per a tots els membres!

Associacions que hi participen: DAEC, Rugby, CEC, El Xollo, Best i Guatek!

Concerts

La música serà un elements especial que ens acompanyarà tot el Dia Cultural! És per això que durant la tarda es faràn tres concerts de grups de música d'alumnes de l'Escola de Camins, donant pas a la tarda amb Mokulua, després Els Bucaneros i, per tancar la jornada, Mimadsound's.

A més d'aquests concerts programats, durant el matí tindrem a DJ Bonus Clicker, un company de la Facultat de Informàtica, posant música des de les 12h fins a les 15h per començar a fer caliu!

Premis

Estigueu atents durant la tarda mentre es facin els concerts perquè hi haurà l'entrega de premis de les diferents activitats que s'hauràn fet al llarg del dia!

Vine a gaudir de la Festa de Camins! Vine al Dia Cultural!!