Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC)

El CIC és l'òrgan de coordinació del sistema universitari català i de consulta i assessorament del Govern de la Generalitat en matèria d'universitats.

El Consell Interuniversitari de Catalunya és l'òrgan de coordinació del sistema universitari català i de consulta i assessorament del Govern de la Generalitat en matèria d'universitats. Entre altres funcions té les següents:

a) Aprovar i supervisar el procés d'organització de les PAU a Catalunya i aprovar-ne el calendari i el pressupost.
b) Proposar les mesures pertinents per impulsar i coordinar la progressiva i plena harmonització dels cicles d'estudis i les denominacions dels títols propis de les universitats al sistema europeu de titulacions.
c) Analitzar i fer el seguiment de les actuacions que afectin la política de personal acadèmic de les universitats públiques de Catalunya.
d) Proposar les línies a seguir per les universitats en matèria lingüística i vetllar per la coordinació dels diversos models de gestió del multilingüisme.
e) Proposar mesures per impulsar l'avenç del coneixement mitjançant la formació investigadora, la recerca i la innovació tecnològica.
f) Proposar actuacions conjuntes de les universitats catalanes en matèria de relacions internacionals i fer-ne el seguiment.

I moltes més.

Al ser un òrgan extern a la UPC, us convidem a visitar la seva pàgina web si voleu informar-vos millor: http://sac.gencat.cat/sacgencat/AppJava/organisme_fitxa.jsp?codi=115