Consell de l'Estudiantat (CdE)

El CdE és l’ens estudiantil que representa tots els estudiants i totes les estudiantes de la UPC.

El Consell de l’Estudiantat (CdE) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és l’ens estudiantil que representa tots els estudiants i totes les estudiantes de la UPC, i s'encarrega de la defensa dels drets de l'estudiantat. A més, impulsa iniciatives per a la millora de la vida universitària, ja sigui acadèmica com associativa i d'oci.

Cal remarcar que el CdE finança delegacions i associacions estudiantils mitjançant els ajuts atorgats amb la CAED, la CAE. I més recentment, amb la convocatòria d'ajuts per a projectes.

Formen el Consell de l'Estudiantat (CdE) els següents òrgans:

• Ple del Consell de l'Estudiantat: màxima autoritat del CdE. És l'encarregat de fixar les línies de treball del CdE.

• Mesa Permanent del CdE: formada pels Coordinadors del CdE.

• Comissió Permanent (CP): representa el Ple quan aquest no es pot reunir.

• Comissió de Delegacions (CdD): s'encarrega de tractar aquells afers que afecten exclusivament a les Delegacions.

• Comissió d'Afers Econòmics (CAE): supervisa i dirigeix el pressupost i la tresoreria del CdE.