Grups de Música per tocar al Día Cultural

Si ets estudiant de l’Escola de Camins i tens un grup de música, t’estem buscant!
Grups de Música per tocar al Día Cultural

El proper dia 5 d’abril celebrem el Dia Cultural, un dia que entre les moltes activitats que podreu trobar, una part molt important de la nostra celebració són els concerts a la Plaça de Camins. Així que tant si ets estudiant de l’Escola i tens un grup de música, o tens un company de classe que és músic, poseu-vos en contacte amb nosaltres i farem que l’Escola de Camins balli al nostre ritme.

Us oferirem a cada membre del grup un dinar acompanyat d’una cervesa ben freda.

Dia: 5/04/2017

Lloc:  Plaça de Camins del Campus Nord de Barcelona

Hora: a partir de les 15:00 h

Contacte: daec.camins@upc.edu