Associacions d'Estudiants de l'Escola de Camins

A continuació podeu trobar informació sobre les diferents Associacions d'Estudiants de l'Escola de Camins

Nota: Estem renovant la pàgina. Les associacions assenyalades (**) no ens han confirmat les seves dades de contacte.

CEC

Club Esportiu Camins - CEC

El Club Esportiu Camins té l'objectiu d'organitzar i gestionar les competicions esportives intracampus, les lligues internes d’esports entre equips de l'Escola de Camins i l’organització de l'Intercamins.

Despatx: OMEGA S204
Correu: cec.camins@gmail.com
Facebook: Club Esportiu Camins

elXollo

El Xollo

El Xollo és la revista dels estudiants de l'Escola de Camins des de fa més de trenta anys. S'encarrega d'explicar en to satíric tot allò que passa a l'Escola i de fer crítica dels seus vicis i virtuts. També participa en l'organització de les Jornades Culturals.

Despatx: OMEGA 103
Telèfon: 93 413 76 61
Correu: elxollo@gmail.com
Facebook: el Xollo

RugbyUPC

Club de Rugby UPC

El club de Rugby UPC es proposa difondre l′esport del rugby i la seva pràctica a tot l′àmbit de la UPC

Despatx: OMEGA S204
Correu: rugbyupc@gmail.com
Web: https://sites.google.com/site/rugbyupcpr/

Rugby 7

Club Rubgy Seven Politècnica

El club rugby seven és una associació que promou la pràctica del rugby a set a tota la comunitat UPC. No cal tenir experiència prèvia, tothom és benvingut.

Despatx: OMEGA S204
Correu: rugbyfemeniupc@gmail.com
Web: -

AUCOOP

Associació d'Universitaris per a la Cooperació (AUCOOP). El seu objectiu és portar a terme projectes de cooperació al tercer món en l'àmbit tecnològic.

Despatx: OMEGA S104
Telèfon: -
Correu: info@aucoop.org
Web: www.aucoop.org

IAESTE

IAESTE (International Association for the Exchange of Students for Technical Experience), és una associació estudiantil present a més de 80 països i que té per objectiu l'intercanvi de pràctiques professionals de caire tècnic entre aquests perquè els estudiants guanyin experiència professional rellevant a l'estranger.

Despatx: A3 S105
Correu: iaeste.camins@gmail.com
Web: www.iaeste.catwww.iaeste.es

Futur Civil

Futur Civil s'encarrega de posar en contacte els estudiants amb el món laboral. Organitza el fòrum d'empreses de l'Escola de Camins, així com diversos tallers formatius. També organitza activitats durant les Jornades Culturals.

Despatx: OMEGA 001
Correu: futurcivil.upc@gmail.com
Facebook: Futur Civil

En el següent link trobaràs altres associacions estudiantils vinculades a la UPC.